Εξατομικευμένη προπόνηση για μετά την εγκυμοσύνη

banner_egkios-24.10.2011Είναι πολύ φυσιολογικό κατά τη διαδικασία του τοκετού οι μύες του σώματος να έχουν καταπονηθεί και να χρειάζονται μία επιπλέον προσπάθεια για να επιστρέψουν στην πρότερη τους κατάσταση.

Επίσης κάποιοι απ’ αυτούς του μύες κι εδώ είναι το μυστικό χρειάζεται οπωσδήποτε να γυμναστούν πρώτα προκειμένου να υπάρχει μία κινητοποίηση και στους υπόλοιπους μύες και να επανέλθει γρήγορα και σωστά η συνολική βελτίωση σε όλο το σώμα.

Η γυμναστική μετά το τοκετό θα επιστρέψει τη καλή εμφάνιση στους κοιλιακούς σας, σε όλη την περιοχή του ισχίου, των ποδιών σας και γενικά σε όλο σας το σώμα.

Ακόμη και στις γυναίκες που είχαν επιπλέον κιλά πριν την εγκυμοσύνη, η γυμναστική θα τις βοηθήσει να “ταρακουνήσουν” το μεταβολισμό τους και να έχουν σε σύντομο χρόνο μεγάλη απώλεια σωματικού βάρους αλλά και τη σύσφιγξη που επίσης είναι αναγκαία να υπάρχει.

Επιπλέον θα αυξήσει την κυκλοφορία του αίματος που είναι τόσο σημαντική για την αποκατάσταση της υγείας σας και επίσης θα ενισχύσει την καλή σας ψυχολογία και την αυτοπεποίθηση απαραίτητα και τα δύο για την καλή σας υγεία και λειτουργία του οργανισμού.

Με το πρόγραμμα «sexy body after pregnancy» θα αποκτήσετε ξανά αδύνατο, σφριγηλό και σέξι σώμα.

Comments are closed