Pilates

pilates-1Το Πιλάτες, συνδέοντας νου και σώμα είναι μια ολοκληρωμένη μέθοδος ασκήσεων που δημιουργήθηκε πριν από περίπου έναν αιώνα από τον Τζόσεφ Πιλάτες. Αρχικά το κλασικό σύστημα περιείχε 34 ασκήσεις εδάφους. Οι ασκήσεις αυτές είναι σχεδιασμένες να εκτελούνται με ένα συνεχή τρόπο με σκοπό να δυναμώσουν και να επιμηκύνουν τους μύες ώστε να βελτιωθεί η στάση και η ευθυγράμμιση του σώματος.

Επίσης η μέθοδος απαιτεί την εκτέλεση των ασκήσεων με απόλυτη ακρίβεια κίνησης έτσι ώστε να είναι αποτελεσματικές με πολύ λίγες επαναλήψεις.

Η σωστή αναπνοή είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην εκτέλεση όλων των ασκήσεων.

Η βασική αρχή και θεωρητικό υπόβαθρο της μεθόδου είναι ο έλεγχος και η σταθερότητα του κέντρου του σώματος- τη κοιλιά. Κατακτώντας τον έλεγχο του σώματος μέσα από το κέντρο μπορούμε να ελέγξουμε οτιδήποτε στη ζωή μας.

Η κοιλία στην Ανατολική θεώρηση του σώματος αντιστοιχεί στο ηλιακό πλέγμα. Ο Pilates της προσδίδει την ιδιότητα “του οίκου του σύμπαντος”.

Σήμερα υπάρχουν πάνω από 500 παραλλαγές και εκτελούνται σε στρώμα, χρησιμοποιώντας αξεσουάρ Πιλάτες ή με ειδικό εξοπλισμό Πιλάτες.

H μέθοδος Pilates απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους και είναι ιδιαίτερα ευεργετική, για την αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων, που απορρέουν από το σύγχρονο lifestyle. Άσχετα με το πόσο γυμνασμένος και fit είναι κανείς, η μέθοδος Pilates είναι η ιδανική άσκηση, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλου του κόσμου, από ανθρώπους που κάνουν καθημερινά ώρες καθιστικής ζωής, μέχρι αθλητές. Το σώμα σμιλεύεται, η ένταση και το στρες εξαφανίζονται και το σώμα αποκτά ενέργεια και υγεία.

O ίδιος ο J.H. Pilates, χαρακτήρισε τη μέθοδό του “ήπια για τις εγκύους, ασφαλή για τους υπερήλικες, δυναμική για αθλητές και χορευτές”.

Comments are closed